Please "Like" it if you like my blog. Gamxia (thanks) alot ! :D

Wednesday, October 06, 2010

i always thought i needed time on my own,
i never thought i'd need you there when i cry.
& the days felt like years when i'm alone.
And the bed where you lie is made up on your side.
I've never felt this way before ,
everything that I do , reminds me of you.
And the clothes you left , they lie on the floor ,
& they smell just like you , I love the things that you do.
When you walked away , i count the steps that you take.
Do you see how much I need you right now?
When you're gone ,
the pieces of my heart are missing you.
When you're gone ,
the face I came to know is missing too.
When you're gone ,
the words i need to hear to always get me through the day ,
to make it okay.
I miss you.
.
.
.
.
.
.
挑一张耶诞卡写上满满祝福的活。地址写的是心地你能不能收到它?天有点冷,风有点大,城市宁静而喧哗。这一个冬天我得一个人走回家。有再多的牵挂都已没有权力表达,旧情人给的问候比陌生人还尴尬。昨天远了,明天还长。会议模糊但巨大。这样的深夜,眼泪要怎样不流下?问自己习惯了吗?没有你每到夜里回声变得好大。有没有什么好方法,让寂寞更听话。你最近还好吗?是不是也在思念里争扎?你说会记得我,还记得吗?你最近还好吗?忙碌吗,累吗,心还会痛吗?如果真不得已,忘了我。快向快乐出发。
.
.
.
.
.
缘分让你我擦肩,没开口却有感觉。再回头,只能怀念。寂寞因你而强烈,熬不过漫长午夜。天涯挡不住思念,渴望着他年他月他日再相见。到那天,决不再让你走过我身边。沉默的习惯,愿为你而改变。心要让你听见,爱要让你看见。不怕承认对你有多眷恋。想你的时候,盼你能收到我的真情留言。问你是否愿意分享每一天,把我的遗憾变成感谢。
.
.
.
.
.
.
.
.
常常责怪自己,当初不应该。常常后悔没有把你留下来。为什么明明相爱,到最后还是要分开?是否我们总是徘徊在心门子外?命运如此安排,总叫人无奈。这些日子过得不好不坏,只是好像少了一个人的存在。而我渐渐明白,你仍然是我不变的关怀。当爱情历经桑田沧海,是否还有勇气去爱?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
你撑着雨伞接我那次,已经足够我记得一辈子。我懂后来你不是不坚持,爱情本来就没万无一失。可惜爱不是童话故事,不能够永远依赖着王子。我最幸福的事,当过你的天使。趁鼻酸能掩饰,让我们像当时拥抱最后一次。最幸福的事,吹蜡烛时你总为我许愿的手势。维持爱的人,左边心口保留位置是最幸福的事。那一阵子又你,美的不像现实。多高兴每一幕都微笑静止。我最幸福的事,牵着你的日子。最幸福的事,对那片海用力大喊永远的样子。想得起的事,那天和你傻笑的认识,是最幸福的事。

No comments: